Jeśli są Państwo zainteresowani nawiązaniem współpracy jako Klienci hurtowi prosimy o rejestrację w naszym sklepie internetowym na www.hurtownia-olenka.pl. W tym celu należy wypełnić
formularz rejestracyjny. Aby dostać status Klienta hurtowego i dostęp do cen hurtowych konieczne jest założenie konta na firmę z poprawnym numerem NIP, a następnie wysłanie zapytania na adres e-mail:
sklep@hurtownia-olenka.pl .
Uwaga! Status hurtownika i dostęp do cen hurtowych może zostać przysłany wyłącznie po pozytywnej weryfikacji prowadzonej działalności gospodarczej.
Regulamin sprzedaży hurtowej
Każdy Klient hurtowni "Oleńka” przed złożeniem zamówienia powinien zapoznać się z
Regulaminem sklepu. Złożenie zamówienia jest równoważne z zaakceptowaniem zasad zakupu w hurtowni.
Dokonujący rejestracji na naszej stronie internetowej, Klient zezwala na otrzymywanie newslettera, który informuje o wszelkiego rodzaju nowościach, promocjach, konkursach i wyprzedażach prowadzonych przez hurtownię "Oleńka".
Zamówienia
1. Hurtownia "Oleńka” przyjmuje zamówienia:
a) drogą elektroniczną, poprzez dokonanie zakupu towaru przy użyciu koszyka;
b) faksem;
c) e-mailowo;
d) osobiście.
2. Złożenie po raz pierwszy zamówienia ze statusem Klienta hurtowego jest możliwe jedynie po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz po potwierdzeniu autentyczności umieszczonych danych;
3. Zaraz po złożeniu zamówienia na Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Na potwierdzeniu zostaje określona wartość zamówienia, termin realizacji, precyzyjne wyszczególnienie asortymentu.
Podczas składania zamówienia prosimy o podanie dokładnych danych adresowych wraz z nr. telefonu i poprawne wypełnienie formularza zamówień. Wszystkie pola, zaznaczone jako obowiązkowe, muszą zostać wypełnione; w przeciwnym wypadku zamówienie nie zostanie zrealizowane.
4. Prosimy o umieszczanie na zamówieniach pisemnych danych Państwa firmy i nazwiska osoby, z którą można się skontaktować w razie wątpliwości;
5. Zamówienie hurtowe jest realizowane jeżeli jego wartość przekroczy 100 zł;
6. Stali Klienci zalogowani na starej stronie
http://olenka-hurtownia.pl/ wpisani do bazy kontrahentów, przy dokonywaniu po raz pierwszy zamówienia poprzez
http://hurtownia-olenka.pl/ proszeni są o zaznaczenie tego faktu przez wysłanie e-maila z powyższą informacją, wysłanie dokumentu potwierdzającego wpis do ewidencji działalności gospodarczej jest wówczas zbędne;
7. Przy zamówieniach składanych e-mailem, faksem lub telefonicznie, warunkiem realizacji jest dokładne określenie: nazwy zamawianego produktu, jego koloru, rozmiaru, liczby sztuk, formy płatności, sposobu wysyłki, imienia, nazwiska i adresu zamawiającego wraz z nr. telefonu, adresem e-mail i adresem wysyłki;
8. Hurtownia "Oleńka” zastrzega sobie prawo dodatkowego potwierdzenia składanych zamówień przez e-mail, faks, telefon, zastrzega sobie również prawo do odmowy realizacji zamówienia budzącego wątpliwości. Zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zamówienia, jeżeli Klient zalega z płatnościami lub jego sytuacja prawna lub finansowa może powodować problemy z dokonaniem płatności. Prosimy o regulowanie należności, przedpłat, dopiero po dokonaniu przez obsługę hurtowni weryfikacji złożonego zamówienia;
9. O statusie składanego zamówienia Klient zostaje poinformowany e-mailem, może też obserwować zmiany w zakładce Historia zamówień;
10. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00.
Anulowanie zamówienia
Anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu wysłania przez hurtownię paczki, dlatego też prosimy o niezwłoczne powiadomienie w przypadku rezygnacji, gdyż przyjęte zamówienie jest automatycznie realizowane. Rezygnację należy zgłosić telefonicznie: 512 690 125, lub przesłać na adres e-mail:
sklep@hurtownia-olenka.pl.
Płatności
Jak określa
Regulamin sklepu towar wysyłany jest w ciągu 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na nasz rachunek bankowy lub złożenia zamówienia z opcją płatności przy odbiorze. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce
płatności. Klient posiada możliwość zapłaty za towar za pobraniem, przy czym należność za zamówiony towar i koszty przesyłki Klient płaci przy odbiorze. Konieczne jest w tym wypadku zaznaczenie tej formy zapłaty przy zamówieniu.
Dokumenty sprzedaży
Do każdej dokonanej transakcji sprzedaży wystawiany jest dokument, potwierdzający zawarcie umowy kupna sprzedaży, faktura VAT.
Odpowiedzialność
1. "Oleńka" Hurtownia Bielizny i Rajstop Iwona i Stanisław Pietruk Spółka Jawna nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn niezależnych, w wyniku niedotrzymania terminu dostawy, czyli: przerwy w produkcji, utraty zysku lub strat pośrednich wynikłych z niedostarczenia odpowiedniego towaru w danym terminie. Wyjątek stanowią indywidualne umowy zawarte między klientem a "Oleńka”, w których sprecyzowano warunki dostawy i odpowiedzialność za ich niedotrzymanie;
2. Hurtownia "Oleńka" nie ponosi odpowiedzialności za różnice w wyglądzie zamówionych produktów z otrzymanymi, wynikające z niewłaściwego ustawienia parametrów wyświetlacza urządzenia Klienta, w tym także jego podzespołów (np. karta graficzna);
3. Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez dostawców: Pocztę Polską, firmę kurierską oraz system Paczkomaty 24/7;
4. Hurtownia nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie