W celu sprawdzenia stanu realizacji Państwa zamówienia, prosimy o zalogowanie się na swoim koncie na stronie sklepu, gdzie widoczny będzie odpowiedni status. W przypadku pytań związanych z etapem realizacji zamówienia, w pierwszej kolejności prosimy o zapoznanie się z poniższym tekstem lub gdy ten nie rozwieje Państwa wątpliwości, poprzez kontakt z działem sprzedaży dostępnym pod numerem: 512 690 125.
Główne statusy realizacji zamówienia
Otrzymane
Status oznacza prawidłowe przyjęcie zamówienia przez system sklepu internetowego. Zamówienie oczekuje na realizację ze strony pracownika.
Przyjęte
Status oznacza podjęcie przez naszego pracownika zamówienia z systemu oraz dalsze działania zmierzające do realizacji zamówienia wraz z przygotowaniem wymaganej dokumentacji.
Realizowane
Status oznacza, że zamówiony przez Państwa towar jest kompletowany i pakowany, a dział handlowy dopełnia wszelkich formalności związanych z wystawieniem odpowiednich dokumentów sprzedaży.
Przekazane do wysłania
Status oznacza, że zamówienie zostało skompletowane i spakowane oraz oczekuje na odebranie przez firmę kurierską, Pocztę Polską lub system Paczkomaty 24/7. W przypadku zmiany zamówienia, termin jego realizacji może ulec wydłużeniu.
Przygotowane do odbioru
Status oznacza, że zamówienie zostało skompletowane i spakowane oraz oczekuje na odebranie przez Klienta w punkcie odbiorów osobistych w siedzibie firmy pod adresem:
"Oleńka" Hurtownia Bielizny i Rajstop
Iwona i Stanisław Pietruk Spółka Jawna
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132
05-270 Marki
Wysłane
Status oznacza, że zamówienie wysłano za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub przy użyciu systemu Paczkomaty 24/7.
Odebrane
Status oznacza, że zamówienie zostało odebrane przez Klienta z punktu odbiorów osobistych.
Anulowane
Status oznacza, że zamówienie zostało anulowane z powodu nieprawidłowych danych teleadresowych, braku kontaktu lub wpłaty w przypadku płatności przelewem oraz innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia.
Dodatkowe statusy realizacji zamówienia
Księgowanie wpłaty
Status oznacza okres księgowania wpłaty w przypadku zamówień płatnych za pomocą przelewu. Stan wpłat sprawdzany jest przynajmniej raz dziennie w godzinach popołudniowych i z przyczyn niezależnych od sklepu może się wydłużać.
Prosimy o kontakt - wysłano e-mail
Status oznacza, że otrzymali Państwo wiadomość e-mail z opisaną sytuacją uniemożliwiającą dalszą realizację zamówienia i prośbę o kontakt w tej sprawie.