Strona główna » Reklamacje i zwroty

Nasze hity

Producenci

PRODUCENCI I KATEGORIE

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

"Oleńka" Hurtownia Bielizny i Rajstop
Iwona i Stanisław Pietruk Spółka Jawna

Al. Józefa Piłsudskiego 132
05-270 MARKI

tel./fax: 022 781 13 51
tel. komórkowy: 512 690 125


zapraszamy:
od poniedziałku do piątku
w godzinach 9-17

zobacz mapkę dojazdu

Reklamacje i zwroty

Reklamacje


1. W trakcie odbioru przesyłki mają Państwo prawo i obowiązek po podpisaniu listu przewozowego i uregulowaniu należności (w przypadku pobrania), w obecności kuriera lub pracownika poczty sprawdzić stan i zawartość przesyłki. Należy zwrócić szczególną uwagę na wszelkie uszkodzenia opakowania i stan taśm zabezpieczających. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki należy w obecności spedytora spisać odpowiedni protokół. W innym przypadku reklamacje nie będą uwzględniane;

2. Jeśli w zamawianym towarze dostrzegą Państwo wady fabryczne lub uszkodzenia mechaniczne, niewynikające z niewłaściwego użytkowania, prosimy o kontakt z naszą hurtownią pod nr tel. 512 690 125, lub na adres e-mailowy: sklep@hurtownia-olenka.pl;

3. W przypadku zwracania reklamowanego towaru do przesyłki należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon z kasy fiskalnej lub fakturę VAT) oraz opis przyczyn reklamacji;

4. Zgodnie z Regulaminem "Oleńka" Hurtownia Bielizny i Rajstop Iwona i Stanisław Pietruk Spółka Jawna zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego towaru;

5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji towar zostanie wymieniony na drugi pełnowartościowy, a gdyby nie było to możliwe, na przykład z powodu jego braku w magazynie, zaoferujemy Państwu do wyboru inny dostępny lub zwrócimy pieniądze na podane konto bankowe;

6. Nie odbieramy zwrotów przesyłek wysyłanych przez Klienta za pobraniem.


Zwroty


1. Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru jeśli zwracany towar jest w stanie w jakim został wydany, tj. nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów, posiada metki producenta oraz niezniszczone opakowanie. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271). Informuje o tym również Regulamin naszej hurtowni;

2. Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (paragon z kasy fiskalnej lub faktura VAT) oraz oświadczeniem o odstąpieniu od zawartej umowy należy wysłać w terminie 10 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru;

3. W przypadku zwrotu towaru należy dodatkowo dołączyć informację o numerze konta, na który hurtownia "Oleńka" dokona zwrotu należności za otrzymany towar;

4. Koszt zwrotu i wymiany towaru pokrywa Klient.

Uwaga! Paczkę ze zwracanym lub reklamowanym towarem należy zaadresować na poniższy adres:

"Oleńka” Hurtownia Bielizny i Rajstop
Iwona i Stanisław Pietruk Spółka Jawna
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132
05-270 Marki

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu